طرح توجیهی کارخانه شیر خشک
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

 

شیرخشک یکی از محصولاتی است که برخی از مادران می توانند آن را جایگزین شیر اصلی خود کنند. اما شیرخشک به هیچ عنوان نمی تواند به عنوان غذای اصلی برای نوزادان به کار برود. 

 

خط تولید شیرخشک نوزاد مدت زیادی است که راه اندازی شده است و کارخانجات بسیاری هستند که در این راه فعالیت می کنند. 

 

مراحل تولید شیرخشک صنعتی به این صورت که ابتدا شیر گاو که پایه اصلی آن است از دامداران گرفته می شود و پس از عملیات پاکسازی آن در دما و شرایط خاصی شروع به تبخیر شدن می کند تا هم آب آن گرفته شده و هم به صورت پودر در بیاید. 

 

دستگاه شیرخشک ساز به صورتی هستند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و این درجه کیفیت کاملا به کیفیت پودر شیرخشک بستگی دارد. 

 

هرچقدر بتوان با دستگاهها و تجهیزات هوشمندتری عملیات جداسازی شیر را انجام داد می توان شیرخشک با کیفیت بسیار مناسبتری ارائه کرد. 

 

البته هزینه احداث کارخانه شیرخشک دقیقا به سرمایه بالایی نیاز دارد چرا که بیشترین سرمایه شما صرف خرید تجهیزات آن خواهد شد که البته قبل از اقدام به راه اندازی آن باید طرح توجیهی کارخانه شیر خشک ارائه شود تا سازمان مربوطه از روال راه اندازی آن و مسائل مالی و فنی آن آگاهی داشته باشد. 

 

بعد از راه اندازی خط تولید شیرخشک باید تبلیغات گسترده ای در زمینه معرفی محصول خود به بازار انجام دهید ضمن اینکه این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است بعد از یکبار استفاده از محصول شما خیلی از نوزادان به محصول شما حساسیت نشان دهند و خانواده ها بعد از آن از محصول شما خریداری نکنند که این موضوع ضررهای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

پس با دقت تمامی جوانب را بسنجید و اگر اهل ریسک  کردن هستید می توانید به این نوع کسب وکارها روی بیاورید. 

 

اما بهتر است قبل از هر اقدامی با دیگر خطوط تولیدی پرسود نیز آشنا شوید چرا که بسیاری از کسب وکارهای دیگری نیز هستند که می توانند برای شما بسیار سودده و بازدهی خوبی داشته باشند. 

 

شرکت سارگن یک مجموعه بی نظیر در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی می باشد و به شما کمک می کند تا با سرمایه خود بهترین نوع خط تولید را انتخاب کرده و کسب وکار خود را شروع کنید. 

 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: